Selasa, 14 Mei 2013

Hand Bouquet Pearl ku ~




Hand Bouquet Pearl


Seronok sangat buat benda alah nie.. 
Cuma jari je la terasa keras akibat memintal~mintal dawai yg bersize antar 24/26... hahaha
 Hand Bouquet Pearl 
Baru nak berjinak~jinak pada benda nie...
Harga Istimewa dari saya di awal~awal keluaran Hand Bouquet Pearl saya nie..
( Tawaran hingga ujung may nie )
Saya gunakan pearl bersize 8mm... 6mm.. 7mm.. 
Dan Batu kristal... 
Kebesaran nyer bergantung pada kemahuan anda...
Seperti dalam Gambar saya nie.. saya hanya menggunakan dawai sekitar 450 - 550 batang dawai.. then saya kembang kan je.. wat lain sikit konon.. hahahaha 
Saya xpakar lg sgt membuat nye.. tp sy cuba wat yg TERBAIK...









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

As Salam semua...
Sila2 la tinggalkan komen anda...
terima Kasih....